2 november 2012

Vågar man..

Vet inte riktigt om jag törs skriva det här men för första gången på 8 veckor vaknade jag pigg och utvilad idag. Utan hostan from Hell och näsan full med snor, inte ens lite ont i huvudet. Undrar om detta innebär att jag är frisk...

Mini verkar också piggare än någonsin, hostat någon enstaka gång men inget snor eller feber men det vore väl fasen annars efter en kur Kåvepenin...:)

Eftersom vi just nu mår så bra tror jag dagen får bjuda på ett besök i stan, Han den där behöver tydligen en ny kavaj eftersom han istället för sitta på kontoret nästa vecka ska representera företaget på någon mässa. Kul för honom! Kul för mig för jag kommer ha världens snyggaste sambo nästa vecka - inte just för kavajens skull det räcker bra med skjorta och något annat än en tråkig T-shirt, inte för att det egentligen spelar någon roll jag ser honom ju inte ens på dagarna, men jag ser honom ju när han kommer hem till oss...:)

Ikväll ska jag ligga i soffan och glo på en film medan han är ut på galej och Mini sover, vi har med bjudna på galejet men eftersom vi mått just som två kassar skit så tackade vi nej. Jag tror dessutom han den där får långt mycket roligare utan oss på just det här galejet och jag LÄNGTAR efter en kväll helt själv efter en intensiv vecka som jag får skriva mer om sen för nu vill Mini och jag ha frukost.

//Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan, kul att just Du vill lämna en liten kommentar till mig <3