23 november 2012

Veckan som gått

I ett rasande tempo har veckan gått. Knappt så jag hunnit med själv...

Jag, Mini och Guldlock har varit mycket själva i veckan. Mellanbus & den förlorade har varit hos sin Mamma och han den där har som han brukar jobbat...

I början av veckan tog jag och mini tag i julklappsbestyren så nu är vi klara med dem,skönt! Jag brukar vanligtvis vara ute i sista sekund, typ den 23:e men nu är alla klappar klara och jag kan luta mig tillbaka och se på när andra irrar runt i sista sekund, kanske åka in till stan på Tomtenatta och ta en fika och kika på folk...:)

Imorgon blir det kalas för hela slanten här hemma, Mellanbus och den förlorade ska firas av släkten. Så egentligen borde jag verkligen inte sitta å slö surfa på mobilen utan stå i köket och fixa tårtan men jag känner inte för det alls så det får bli imorgon det...

//Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan, kul att just Du vill lämna en liten kommentar till mig <3