18 november 2012

Idag är ingen vanlig dag..

...för idag så är det Mamsens födelsedag! Hipp, hipp hurra på din 50+ dag!
 
Mamsen med Minisen nyfödd
Inte får jag vare sig tårta eller kan bidra med någon eftersom jag sitter 30 mil bort, men en signal kan jag slå och sjunga en trudelutt det kan jag göra. Och det ska jag göra men råkar veta att hon är en himla upptagen kvinna just idag eftersom hon står på julmarknaden i Färna och säljer bröd, kakor och godsaker till förbannelse (hoppas jag) för att hjälpa till att finansiera Syster Mys klass resa till Polen i vår så det får helt enkelt bli lite senare.
 
Grattis Mamsen på Din dag, hoppas att den trots "jobb" blir toppen med julkänsla, doft av nybakta pepparkakor och varm glögg och ett eller annat litet paket från alla de barn du har på närmare håll än mig och kanske en bit tårta. Grattis!
 
//Cecilia
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan, kul att just Du vill lämna en liten kommentar till mig <3