9 november 2012

TÄVLING!

Då kör vi - tävlingsdax!
 
Tävlingsreglerna är enkla
1. Läs det här inlägget så du vet vad du tävlar om eftersom ingen reklamation är möjlig och jag gör det här av endast egen fri vilja då jag inte har behovet av två likadana åkpåsar.
2. Gilla The Buppa Brand på Facebook
3. Lämna en kommentar till det här inlägget när du är klar - vet att det varit lite problem att göra det från mobilen maila mig i så fall på vitameainmomento@live.se så löser vi det...:)
 
Tävlingen avslutas Lördagen den 17 November 2012 kl. 18:oo och vinnaren presenteras under söndagen här i bloggen.
 
Vill du länka till tävlingen från din blogg eller facebook - då får du gärna använda den här bilden.
 
 
Lycka Till!
 
//Cecilia

37 kommentarer:

  1. 1. Gjort
    2. Gjort
    3. Gör jag nu! Såklart jag är med och tävlar :))

    SvaraRadera
  2. Vadå, är det så enkelt som att jag bara ska skriva hej hej här? Härligt!
    Jag har redan läst det andra inlägget och jag har inget emot hemmaklippta hål :)
    Och jag gillar redan gruppen.
    Något mer jag gillar är den här åkpåsen!!
    Så, jag hoppas att jag gjort rätt och har möjlighet att vinna!

    Var ska man skriva namn och sånt då?
    Mina heter jag. Adress kan du ju få om jag vinner...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajemän, så enkelt var det...:)

      Jag kommer att be om adress etc. vid en vinst via mailen...:)

      Radera
  3. Charlotte & Jessika - jag har sett era kommentarer i min mail...:)

    Jag ska se om jag fåt ordning på möjligheten att kommentera här - enligt inställningarna ska det funka...:/

    Men det går som sagt var bra att maila också...:)

    SvaraRadera
  4. Natalie - ditt mail har jag också fått...:)

    SvaraRadera
  5. Gillar såklart :-)
    Kul och schysst tävling :-)
    Håller tummar nu då....

    SvaraRadera
  6. Är med och tävlar :-)
    Håller tummarna att vinna denna underbara påse!

    SvaraRadera
  7. En tävling jag inte behöver tänkta så mycket för att vara med i? Jamen vad bra! Gillar såklart Buppa på Facebook och läst inlägget. :)

    SvaraRadera
  8. åhh denna är så underbart fin säger jag drömmande

    SvaraRadera
  9. Gillar =)
    Passade på att läsa lite i bloggen med och kan tyvärr meddela att även jag inte kan stoppa i mig vad som utan att det syns, men oxå lycklig ändå ;)

    SvaraRadera
  10. Malena - ditt mail har kommit fram...:)

    SvaraRadera
  11. Done
    Done
    Och jag lämnar en liten trudilutt här :))
    Önskar vinna då vi väntar bebis mitt under kalla januari:) så detta hade varit perfekt till de lilla sprattlet <3

    SvaraRadera
  12. Läst ditt inlägg om åkpåsen & hål & lappar i lådan ;) GILLAR The Buppa Brand sen läääänge både irl och på fejjan :p
    TACKAR ödmjukast för möjligheten att vinna och för spänningen detta ger i vardagen :)
    KRAM och trevlig helg /Helena Tranström (som bara kunde vara anonym?!)

    SvaraRadera
  13. Heja!
    Gjort allt och hoppas på en varm åkpåse till lillans sovstund på dagis, fattar inte att det ska vara så svårt o hitta nåt så gosigt o varmt som man behöver om man sover ute vintertid. Kanske håller denna värmen?
    :)
    Carro Barro

    SvaraRadera
  14. Done and done. är gärna med och tävlar.

    SvaraRadera
  15. Läst, och buppa är gillat sedan evigheter :)
    Jättekul tävling, vill gärna vinna :)

    SvaraRadera
  16. 1. Har läst och förstår
    2. Gillat
    3. Nu skriver jag här också=)

    Rolig tävling! Sonen trivs så himla bra i sin vagn nu när han har höståkpåsen! Hoppas på en vinteråkpåse nu=)

    SvaraRadera
  17. Åhhh nu håller jag tummarna för att turen äntligen ska vara på min sida.

    SvaraRadera
  18. SÅKLART har Buppa en tummen upp på fejjan! Och SÅKLART har jag läst både inlägg och övriga bloggen :) Här håller vi både stora och små tummar ;)
    /Lotta

    SvaraRadera
  19. Åhhh nu håller jag tummarna för att turen äntligen ska vara på min sida.

    SvaraRadera
  20. Säger som de andra. Gjort, gjort och gör:) hoppas hoppas:)

    SvaraRadera
  21. Lena Ställberg =)10 november 2012 kl. 02:41

    Check, check och pågående =)

    SvaraRadera
  22. Emelie Hedelius
    Jenny
    Jenny F'Gustafsson
    Maria Hagström Nilsson
    Charlotte Karlsson
    Karin

    - Jag har sett era mail och ni är med i utlottningen av åkpåsen...:)

    EVELINA Nordberg - din kommentar försvann när jag skulle publicera den MEN ingen fara - jag har koll, du är med och tävlar...:)

    SvaraRadera
  23. Madeleine Andersson10 november 2012 kl. 03:05

    Gillat buppa brand!

    SvaraRadera
  24. Å tänk om man vann, ja har aldrig vunnit nått i hela mitt liv, å inte har ja tur i kärlek heller otursfågel som man är./Anna Kumlin

    SvaraRadera
  25. Jag har gillat och delat (https://www.facebook.com/honsmman.karla) samt läst det andra inlägget. Nu bara hoppas jag! :)

    SvaraRadera
  26. Åh vill absolut vara med och tävla då min Tova verkligen behöver en ny varm och gosig åkpåse. Hennes nuvarande är 12 år och välanvänd av hennes syskon så den börjar sjunga på sista versen :)

    Så håller tummar och tår och så gillar jag på FB ( LInda Granberg )

    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Gjort
    Gjort
    Gjort ;) hoppas på super tur nu!

    SvaraRadera
  28. Jag vill också vinna, letar fortfarande efter att kunna köpa en begagnad, men de är ju slut över allt. håller tummarna / Susanne Nilsson

    SvaraRadera
  29. gillar, delar och hoppas! / janine

    SvaraRadera
  30. Läst hela inlägget :-)
    Gillat buppa på Facebook.
    Och lämnar en liten kommentar här. Sen håller jag tummar och tår för att min prins får åka runt i en swedish forest påse från buppa brand :-)

    Har ju lyckats missa alla tävlingar och utförsäljningar. Men den här lyckades jag komma med i :-D

    SvaraRadera
  31. Katta & Anna Augustsson - har sett era mail...:)

    SvaraRadera
  32. gjort de första och vill sjäälvklart vara med och tävla om denna tokfina åkpåse.

    SvaraRadera
  33. Meeen, nu höll jag ju på att missa tävlingen, det var i "grevens tid" jag kom på den!!

    SvaraRadera
  34. Jag vill såklart också vara med och slåss om vinsten :) Har läst tidigare om "felet" på åkpåsen, och jag gillar sedan innan buppa på fb :)

    Håller tummar och tår, och önskar dig en trevlig helg :)

    MVH Elina

    elinadahlgren07@hotmail.com

    SvaraRadera

Hejsan, kul att just Du vill lämna en liten kommentar till mig <3