15 november 2012

ÄNTLIGEN!

Nu är Minis rum äntligen klart. Igår satte han den där upp tapeten och svor så jag fick hålla för öronen på barnen...;)
 


Fint blev det i alla fall och jag är jätte nöjd, likaså alla andra här hemma. Nu är det äntligen ett riktigt barnrum som gjort för lek och bus. Gröna gardiner så är det precis som jagvill ha det. Där kanske ni sitter på tips förresten, vart hittar jag snygga (gärna inte allt för dyra) gardiner eller tyger att sy till gardiner i grönt till Minis rum?!
 
 
Imorgon ska jag förresten avslöja något för er - det där oj, oj, oj, men nu är det dags att fixa mellis till Mini...
 
//Cecilia

5 kommentarer:

  1. Hej,

    Vad fint nihar gjort det!
    Vilket rum var det från början?
    Kram Robban

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Carlos...;)

      Det är vårt gamla sovrum vi har gjort om, vi har Guldlocks gamla rum, Mellan bus har flyttat in i mitten rummet (det ska vi göra om i vår), Guldlock har hans gamla rum (det är helt omgjort oxå) och den förlorade har flyttat in i källaren...:P

      Hur är det med dig?!

      Kram Cicci

      Radera
  2. Vilken snygg tapet!! var hittar man en sådan ?
    ni har verkligen gjort ett kanon barnrum mycket kärleksfullt och fint

    SvaraRadera
  3. Wow vad fint, dottern hade älskat den tapeten 

    SvaraRadera
  4. Wow så fint ni gjort!!!
    Kram carro

    SvaraRadera

Hejsan, kul att just Du vill lämna en liten kommentar till mig <3