11 oktober 2012

Tävling!

Det är en likadan åkpåse som denna -
en Swedish Forest från The Buppa Brand
som kommer ligga i tävlingspotten!
Jag har nu varit över till min underbart duktiga granne som syr en massa - när jag var där höll hon på med ett lapptäcke till en väninnas barnbarn som just kommit till världen. Så vackert - riktigt häftigt att se någon hålla på med hantverk på det viset och göra det så fint som hon gör. Vi har äran att ha ett av hennes vackra lapptäcken här hemma hos oss då Mini fick ett då hon föddes.
 
Hur som helst så kikade hon på åkpåsen jag fått utan hål för selen - den ena hålet skar hon vara upp så var det klart, det andra skar hon också upp men det var inte sytt hela vägen så där blev det ett litet hål som hon skulle laga - hon sa att hon syr runt hela knapphålet en gång till så det inte är någon risk att stoppningen ramlar ut eller att det går sönder mer - den kommer alltså bli precis som en ny - nu känns det bra och jag tänker ha en tävling här i bloggen där någon får äran att vinna denna underbara åkpåse från The Buppa Brand. Den är helt ny men utan lappar eftersom jag ju hade tänkt använda den själv och upptäckte saknaden av hålen när jag skulle sätta fast den i vagnen.
 
Tävlingen kommer jag att anordna så fort jag fått tillbaka åkpåsen från min underbara granne. Så håll utkik!
 
//Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan, kul att just Du vill lämna en liten kommentar till mig <3