6 december 2012

Stopp, stopp, stopp!

Nu går det lite för fort här!! 6 December, redan?! Seriöst, det ÄR galet!

Nog för att Tomten är klar med sitt arbete här hemma men resten då? Ja, alltså julmaten, å julgodiset å allt annat? Jag har inte tid med det här - speciellt inte när vädergudarna har bestämt att det ska snöa oavbrutet i en evighet så vi har en halv meter snö över allt och måste skotta en gång i timmen för att vara säkra på att komma ut. Då har jag inte tid med sånt!

I helgen ska vi dessutom ta vårt pick och pack och åka hem till Mamsen. Det är dags för det årliga julbordet som hon bjuder mig och mina syskon med familjer på (tack Mamma!!). Det ska bli extra mysigt i år faktiskt. Extra mysigt eftersom världen har slagit runt för vår familj i år och det nu är tid för oss att bara få vara. Att bara få njuta lite av att inte tänka på allt, att bara få vara tillsammans. 

Så kanske kan jag stoppa tiden lite i helgen och sen njuta resten av December ut, vad tror ni om det?

//Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan, kul att just Du vill lämna en liten kommentar till mig <3